NIEAKTUALNE Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej
Oferta pracy – „asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2022
Kryteria doboru kandydatów na stanowisko asystenta osoby niepełnosprawnej
I. Wymagania niezbędne :
- Asystentem osobisty osoby niepełnosprawnej może być osoba, która posiada:
- osoby posiadające dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej [1], opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, fizjoterapeuta
- osoby posiadające co najmniej 6 - miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnych w formie wolontariatu
- dodatkowo: posiada prawo jazdy kat. B,
II. Pożądane cechy i kompetencje asystenta osoby niepełnosprawnej:
- umiejętność skutecznego komunikowania się z osobą niepełnosprawną;
- samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
- empatia;
- umiejętność organizacji pracy z osobą niepełnosprawną;
- odporność na sytuacje stresowe;
III. Zakres zadań wykonywanych na ww. stanowisku:
Usługa asystencka obejmuje wspieranie osoby niepełnosprawnej w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do aktywnego funkcjonowania:
- społecznego (np. wsparcie w przemieszczaniu się m.in. do lekarza, do punktów usługowych i innych miejsc publicznych oraz asysta w tych miejscach, spędzanie czasu wolnego, w tym wsparcie podczas zajęć kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych, integracja ze środowiskiem),
- zawodowego (np. wsparcie w przemieszczaniu się do pracy, urzędów pracy, podmiotów aktywizujących zawodowo oraz asysta w tych miejscach i zajęciach),
- edukacyjnego (np. wsparcie w przemieszczaniu się do szkół i placówek oświatowych oraz na ich terenie, wsparcie podczas zajęć edukacyjnych i w procesie uczenia: gromadzenie materiałów, korzystanie z biblioteki).
Asystent nie będzie świadczył usług medycznych, ani specjalistycznych usług opiekuńczych.
IV. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły), staż,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji,
- inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ogłoszeniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko asystent osobisty osoby niepełnosprawnej (klauzula informacyjna – załącznik nr 1).
V. Forma zatrudnienia:
- umowa zlecenie do 20.12.2022 r.
Pytania kierować można do Ośrodka Pomocy Społecznej w Gietrzwałdzie osobiście (ul. Spacerowa 14A, 11-036 Gietrzwałd) lub pod nr telefonu: 533 354 835.
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie GOPS w Gietrzwałdzie w kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko - asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej - 2022” lub listownie na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Gietrzwałdzie, ul. Spacerowa 14A, 11-036 Gietrzwałd.
Nabór ma charakter ciągły i będzie trwał do momentu zakontraktowania godzin przewidzianych do realizacji w Programie. Decyduje kolejność zgłoszeń. Umowa zlecenie będzie zawarta z osobami spełniającymi założone kryteria po przeprowadzonej rozmowie kwalifikacyjnej.
[1] Zawód asystenta osoby niepełnosprawnej jest wymieniony w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania (Dz. U. z 2018 r. poz. 227) pod symbolem 341201 w ramach grupy: Pracownicy wsparcia rodziny, pomocy społecznej i pracy socjalnej (symbol 3412).
/-/ Emilia Lejman
Kierownik
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gietrzwałdzie
Informacja
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Gietrzwałdzie z siedzibą pod adresem Gietrzwałd, ul. Spacerowa 14a, 11-036 Gietrzwałd, Tel.: 533 354 837 e-mail: gops@gietrzwald.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3. Dane osobowe Pana/i/ będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w celu rekrutacji do pracy w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Gietrzwałdzie, w związku z art. 221 § 1 kodeksu pracy, a w przypadku podania przez Panią/Pana szerszego zakresu danych - na podstawie wyrażonej odrębnie dobrowolnej zgody - art. 6 ust. 1 lit. a zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji międzynarodowej
7. Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
8. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
10. Wobec Pani/Pana nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez udziału człowieka), w tym Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu.